Szerintem a kis-közepes, jellemzően városi használatra szánt (jelenleg szinte egyedülálló) Prius-on kívül teljesen felesleges nagy motorral együtti hybridet gyártani. Pont olyan felesleges, mint a városi terepjárók (SUV-ok). A hybrid városba való, a SUV viszont egyáltalán nem. Ez utóbbiakkal kapcsolatban egy véleményen vagyok a korábbi londoni polgármesterrel, aki a behajtási díj bevezetése mellett a SUV-okat teljesen kitiltotta volna a városból... :)
Na ebbe a képbe egyáltalán nem illik bele a GM termékpalettája és stratégiája... (Bár azt hiszem, hogy az amerikai autók és motorjaik feleslegesen nagy méretei erőteljes összefüggést mutatnak azzal, hogy lényegesen kevesebb az üzemanyag adóterhelése, mint Európában... A kőolajszármazék üzemanyagok adóterhelésének növelésével hatást lehet gyakorolni a gyártók innovativitására az ottó és diesel motorok hatékonyságának fejlődésére, valamint egyre közelebb kerülnénk az alternatív üzemanyagok és az azok használatához szükséges technológiák elterjedéséhez is...)
Na ebbe a képbe egyáltalán nem illik bele a GM termékpalettája és stratégiája... (Bár azt hiszem, hogy az amerikai autók és motorjaik feleslegesen nagy méretei erőteljes összefüggést mutatnak azzal, hogy lényegesen kevesebb az üzemanyag adóterhelése, mint Európában... A kőolajszármazék üzemanyagok adóterhelésének növelésével hatást lehet gyakorolni a gyártók innovativitására az ottó és diesel motorok hatékonyságának fejlődésére, valamint egyre közelebb kerülnénk az alternatív üzemanyagok és az azok használatához szükséges technológiák elterjedéséhez is...)
Vártnál nagyobb veszteség a General Motorsnál
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=110884