Közleményben tudatta minden érdeklődővel a Pénzügyminisztérium, hogy a nagy sajtóvisszhangot kapott luxusautó-beszerzésével álláspontjuk szerint semmilyen probléma nincs. Pedig a Buksz Blog hasábjain ma megjelent szavazás nem reprezentatív eredménye alapján a többség nem így gondolja.
a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=3&i=109110
hehe, látom összeállítottátok Veres Jani villanyautóját :)
ha jól értem akkor a lényege az elektromos-kis-ülés. :)
Vagy félreértettem és BKV-t javasoltok? utazzon villamos-széken :))
A végeredmény ugyanaz... valahol fel kell töltődjön az ürge... :)
Éljen a megújuló energia...
Jut eszembe Kaderják Péter közgazdásznak aztán érdemes kérdéseket írni ha nem válaszol rájuk :(
Kudarctűrő képessége a legjobb az eddigiek közül. :)
Ennyi kudarcot, szakmai melléfogást nem igen viselne el senki ilyen fapofával, vigyorgó tekintettel.
"Miniszteri jármű cseréjére azután került sor, hogy 300 ezer kilométert futott, a szakállamtitkári gépkocsi pedig már közel 400 ezer kilométert teljesített.”
Szerény számításaim szerint:
évi 100000km a 4 év alatt napi 273km,
átlag 80km/h-al számolva naponta 3,4 óra utazás hétfő- vasárnap-ig ünnepnap és hétköznap egyaránt???????"
Jól számolsz, sőt amennyiben városban is közlekednek, akkor az átlagseb. max 40-50km/h, még szirénázva is...
Tehát napi 5 órát utaztak minden nap...
Ja, akkor ezért nincsenek a parlamentben!
Ja és akkor még vond le azokat a napokat, amikor külföldi delegáción vannak...
Tehát kijön , hogy napi 8 órát autókáznak.
Gondolom a km elszámolást is felvesznek még emellé...
"Miniszteri jármű cseréjére azután került sor, hogy 300 ezer kilométert futott, a szakállamtitkári gépkocsi pedig már közel 400 ezer kilométert teljesített.”
Szerény számításaim szerint:
évi 100000km a 4 év alatt napi 273km,
átlag 80km/h-al számolva naponta 3,4 óra utazás hétfő- vasárnap-ig ünnepnap és hétköznap egyaránt???????
Most a Honda Civic Hybridje 8 év garqanciát ad..., egy ilyen taxival mentem egyszer... jó, nem egy reprezentatív autó, de egy pénzügyminiszternek példát kéne mutatni takarékosságból.
Persze Veres Jani annyira pökhendi, hogy csoda hogy nem Royce-al jár, vagy hinótval. Van is neki mire fellengzősködni, hiszen Magyarország pénzügyileg a regnálása alatt szépen leértékelte magát az egész Világ előtt. Valamit nagyon tudhat a csávó, mert ő az első pénzügyminiszter, aki 2 évnél tovább volt poszton. Elképesztő....
Amúgy meg ez a szolgálati autókérdés minden ciklusban előjön, pedig nagyon nem ezen van a lényeg, ez csak egy jó céltábla.
...ilyen magasságokban már nem ők mennek a kurvákhoz, hanem a kurvák mennek hozzájuk..vagy szimplán találnak a munkahelyen is...szóval erre már nem futnak km-eket a szolgálati autók..
..inkább vadászat, síelés, rokon látogatás, stb.
Van egy merci villamossági szerelő, szöcske a beceneve.
Kérdeztem tőle miért pont a merciket javitja.
Azt felelte, ha japán autót kellene javítania, felkopna az álla............
Ha a saját autó tipus azonos, gondolom sejted , hogy az az új, nem a szolgálati.
A szolgálatira van kiírva az alkatrész, de a sajátba van beszerelve.
Ez is megérne egy misét, szerintem.
"A lecserélt autók javítási költsége az elmúlt két év során állítólag megközelítette a 10 millió forintot "
Bakker menjenek a fenébe, egyszer megveszik tizen x milláért utána meg megint 10 millárért javítgatják (ráadásul ez csak két év költsége).
Kicserélték alkatrészenkén a teljes kocsit vagy mi van? Akko meg minek új?
Tényleg inkább bérelni kéne akkor legalább a javításra nem költenének irreális összegeket.
Pénzügyminisztérium: kellett nekünk az az Audi
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=3&i=109110