Portfolio.hu fórum

Tisztelt Fórumozók,

A folyamatos véleménycsere biztosítása érdekében a fórumregisztrációban az alábbi változásokat léptetjük életbe:
Az új regisztrációk két hét után automatikusan élesednek.
Bízunk benne, hogy a könnyítés ellenére is folyatódik az a tendencia, hogy a fórum hangneme egyre kulturáltabb, higgadtabb.
Ami nem változik:
  • továbbra is érvényben maradnak a szigorú moderálási szabályok, vagyis
  • a személyeskedő, sértő hozzászólások után figyelmeztetés, majd kitiltás következik,
  • a közszereplőkkel kapcsolatos hozzászólások esetében (a nagyobb tűréshatár figyelembevételével is) szintén elvárt a kulturált véleményformálás.
  • bármely felhasználó jelzést küldhet a Portfolio.hu részére indoklással, ha úgy véli, hogy a Fórumban trágár, másokat sértő, az adott témától teljesen független, vagy bármilyen más szempontból kifogásolható hozzászólás született.
  • a Portfolio.hu minden felhasználót egyszer figyelmeztet arra, hogy megsértette a Fórum szabályait, második alkalommal figyelmeztetés nélkül letiltja az adott hozzászóló írásra vonatkozó jogosultságát.
  • a Portfolio.hu dönthet arról, hogy figyelmeztetés nélkül, azonnal kitiltjaaz adott felhasználót.

További jó beszélgetéseket kívánunk!

Föld alatti csövekkel javítanák a szmogos pesti levegőt.

<< vissza a fórum témákhoz

1 [2] [3] [4]



Új hozzászólás | Nyomtatható verzió | betűméret: növel | csökkent

Hozzászólások oldalanként: 20 | 40 | 60 | 80 | 100   Sorrend: növekvő | csökkenő

(#88) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#86: kukutyinbenko) | válasz erre | 2017. február 15. - 14:55
ok.
_pampa
Jelzés a moderátornak

(#87) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#86: kukutyinbenko) | válasz erre | 2017. február 15. - 14:25
babosko300
_Bekre_Pal_
Jelzés a moderátornak
(#86) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#85: _pampa) | válasz erre | 2017. február 15. - 14:22
eggyel fölé nyomtam én is mivel Te reagáltál rá, babosko30 traccsolt magával a #72-#73 beírásában...
kukutyinbenko
Jelzés a moderátornak
(#85) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#77: kukutyinbenko) | válasz erre | 2017. február 15. - 14:02
nicket?

mire?

én kb. úgy tizen éve ezen a néven írok.

_pampa
Jelzés a moderátornak
(#84) Re: Föld alatti csövekkel javítanák a szmogos pesti levegőt.
Értékelés:  0
előzmény (#80: terelemel) | válasz erre | 2017. február 15. - 13:59
Majd kérnek érte évi ötezer forintot, olyan lesz mint egy újabb megye matrica. Adónak jó lesz, másra nem.
_Bekre_Pal_
Jelzés a moderátornak
(#83) Re: Föld alatti csövekkel javítanák a szmogos pesti levegőt.
Értékelés:  -1
előzmény (#80: terelemel) | válasz erre | 2017. február 15. - 13:45
lehetséges, majd eldöntöm mi a jobb. Szerencsére én döntöm el, és nem helyettem döntik el.
babosko30
Jelzés a moderátornak
(#82) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#81: kukutyinbenko) | válasz erre | 2017. február 15. - 13:40
Mert elfogyott az a tőke amit még lehetett mozgatni.
gete66
Jelzés a moderátornak
(#81) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#69: babosko30) | válasz erre | 2017. február 15. - 13:29
Tényleg nem érted? Ha egy közel 2 milliós város (+agglomeráció) napi igényei, gazdasági tevékenysége nem elégséges egy ilyen infrastruktúra kiépítésére, akkor két hét Olimpia sem segít ezen. Ha pedig mégis, miért nem történik meg Olimpia nélkül?
kukutyinbenko
Jelzés a moderátornak
(#80) Re: Föld alatti csövekkel javítanák a szmogos pesti levegőt.
Értékelés:  0
előzmény (#9: babosko30) | válasz erre | 2017. február 15. - 13:29
"Hát nekem aztán lehet ingyenes az M0, én akkor is Budapesten megyek keresztül"

Majd nem fogsz ha lesz dugodij/behajtasi dij. Amit nyilvan az M0 elkeszulte utan be kell vezetni majd.
terelemel
Jelzés a moderátornak
(#79) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#70: babosko30) | válasz erre | 2017. február 15. - 13:19
Nem nem ezt írtam!
OLAF ügy/feljelentés volt/van annyi, hogy pár éve külön magyar osztályt állítottak fel az OLAF-on belül. Az OLAF igazgatója pl. szóvá tette nemrég, hogy a magyar hatóságoknak vagy szándéka, vagy képessége nincs az ügyek felderítésére, mert nálunk a legalacsonyabb felderített ügyek száma az Eu-ban, miközben csak ők rengeteg üggyel keresik meg a magyar hatóságokat eredménytelenül. Még nyomozásig is kevés ügy jut el, hála az ügyészségnek. Azt gondolom ez elég egyértelmű vélemény egy a területet jól ismerő szakembertől.
kukutyinbenko
Jelzés a moderátornak
(#78) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#74: _pampa) | válasz erre | 2017. február 15. - 13:14
Az orbánozást egyszerűen nem értem,más kormányzás alatt is ugyan ez van.Az egész parlametben "dolgozó,, bagázst ki kéne zárni oszt valami új termékekkel fel tölteni.
gete66
Jelzés a moderátornak
(#77) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#74: _pampa) | válasz erre | 2017. február 15. - 13:12
hoppá kolléga, megint elfelejtett nicket váltani a gyors beírások közben! :)
kukutyinbenko
Jelzés a moderátornak
(#76) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#72: babosko30) | válasz erre | 2017. február 15. - 13:09
Ha harminc lennék egy perci nem gondolkoznék a dolgon most már hova ugráljak.
gete66
Jelzés a moderátornak
(#75) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#73: babosko30) | válasz erre | 2017. február 15. - 13:06
Nincs itt semmiféle sárdobbálás szeretem olvasni a komenteket.Azt már kevésbé ami kór más minden áron ráerőszakolja a nézetét másokra.
gete66
Jelzés a moderátornak
(#74) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  -1
előzmény (#73: babosko30) | válasz erre | 2017. február 15. - 13:02
mindenki ezt kapja aki legalább 50x nem "orbántakaroggyozik" itt naponta! :)))))

de amit furcsállok már semmi habonyárpizás. régen volt annyi naponta abból.... és és most már semmi sem jut belőle....

:))))
_pampa
Jelzés a moderátornak
(#73) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#72: babosko30) | válasz erre | 2017. február 15. - 12:55
figyeld majd jön a sározás, hogy egy idevezényelt troll vagyok.. pedig nem, szimplán csak elmondom a véleményem, amivel persze gondjuk van, mert az egy nekik nem tetsző -fertőző- vélemény. A közvelémenykutatókat érdemes átlagolni: link
babosko30
Jelzés a moderátornak
(#72) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  -1
előzmény (#71: gete66) | válasz erre | 2017. február 15. - 12:53
Ki hogy érzi. Én külföldön dolgoztam korábban Gyurcsány alatt, mert itthon rossz volt. Most már viszont jó, nem mennék külföldre megint.
babosko30
Jelzés a moderátornak
(#71) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#70: babosko30) | válasz erre | 2017. február 15. - 12:46
Tehát kire szavazón a józan nép.
gete66
Jelzés a moderátornak
(#70) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  -1
előzmény (#68: kukutyinbenko) | válasz erre | 2017. február 15. - 12:44
összefoglalom amit írtál.

Fidesz ellen feljelentés, rágalom, vád van bőven.

Megyó-Kurcsány-Bajnai kurmányok kapcsán meg van: OLAF
babosko30
Jelzés a moderátornak
(#69) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#65: kukutyinbenko) | válasz erre | 2017. február 15. - 12:42
Már hogyne változtatna a prioritásokon/megvalósítandókon az hogy megrendezésre kerül-e egy ekkora világrendezvény vagy sem.
babosko30
Jelzés a moderátornak
(#68) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#64: babosko30) | válasz erre | 2017. február 15. - 12:41
1., Az OLAF jelentés még nem lefutott. Csak jelzem az M4 beruházás szerkezetkész állapotig jutott a 2010-s kormányváltásig. Alagút, megfúrva, kibetonozva sínek nélkül emlékeim szerint, az állomások detto, csupasz betonszerkezet állapotig, volt ahol addig se. Egy átlagos építkezésnél ezután jön a költségek cirka 60%-a, itt tekintettel a gépészet bonyolultságára, szerelvényekre stb, akár több is lehetett simán. Ezt nehéz lesz úgy elővezetni hogy az ezt levezénylők hótiszták maradjanak...(pl. Alstrom rendelést akár le is mondhatták volna a fékrendszer ürügyén, nem véletlenül kreálták az egészet, újra is tárgyalták a szerződést mielőtt átvették a szerelvényeket)
2., az építőipart már a 98-02 ciklusban elkezdte bekebelezni a narancshorda, 2010 után csak befejeződött mindez. Mára nélkülük semmi nem épülhet egy bizonyos méret felett, nem véletlen a sok konzorcium sem a pályázatokon.
3., OLAF ügy, feljelentés volt/van bőven más beruházás ügyében is, összesítve akár túl is szárnyalja az M4 ügyet, tehát referencia van bőven a maiaknál is.
4., M4 ügyben már volt idehaza ellenőrzés a kormányváltást követően, eredménytelenül. Ezt is nehéz lesz arcvesztés, fellelősök nélkül átírni.

Szóval nagy reményeket nem fűznék ehhez sem, jó eséllyel csak kezdődik a következő választás kampány témájának kijelölése. Ami az azóta eltelt évek ügyeinek agyonhallgatása/eltusolása/bagatellizálása tükrében érdekes választás.
kukutyinbenko
Jelzés a moderátornak
(#67) Re: Föld alatti csövekkel javítanák a szmogos pesti levegőt.
Értékelés:  0
előzmény (#55: BudFox) | válasz erre | 2017. február 15. - 12:39
Nálunk ilyen kerti kis kocsinak aminek nagy kerekei vannak, oldalt lécekkel meg van magasítva :)
_Bekre_Pal_
Jelzés a moderátornak
(#66) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#62: babosko30) | válasz erre | 2017. február 15. - 12:28
Én páholyból fogom nézni azt a csúcs baromságot amit pestiek olimpiának neveznek.Bárnem is kell ide olimpia,hogy csúcsokat döntsenek sikkasztásból,lopásból,korupcioból.Ez nálunk már majdnem világcsúcs.Csak nem a sport csatornákon közvetitik,hanem más tv csatornákon látható.
gete66
Jelzés a moderátornak
(#65) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#60: babosko30) | válasz erre | 2017. február 15. - 12:20
Ezekhez miért kell egy Olimpia? Anélkül nem megy? Mert ha nem, akkor két hét Olimpia összes bevétele is kevés lesz hozzá szvsz.
kukutyinbenko
Jelzés a moderátornak
(#64) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#61: kukutyinbenko) | válasz erre | 2017. február 15. - 12:20
korrupcióról folyamatosan hallunk a balliberális médiában. OLAF mondjuk épp az előző kormányról mutatott csúnya képet, szóval nincs miért izgulni.
babosko30
Jelzés a moderátornak
(#63) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  -1
előzmény (#62: babosko30) | válasz erre | 2017. február 15. - 12:19
"Ezek közül is néhány példa: megépül a Ferihegyi Repülőtérre vezető gyorsforgalmi út 2×3-as sávban, három különböző szintű csomópont közbeiktatásával. Lesz Dunapart-fejlesztés sétányokkal. Az 1-es és 3-as Metrók rekonstrukciójára is sor kerül, HÉV vonalak villamos vonallá történő átalakítása, 1-es villamos vonal meghosszabbítása, új villamos pályák létrehozása, az akadálymentesített peronok és járdák létrehozása, dunai hajóközlekedés modernizálása és bővítése, olyan csomópontok létrehozása, ahol a buszok-vonatok közös állomásait alakítják majd ki – intermodális központok.
És mindezt néhány adattal érzékeltetve: 2024-re tervezett tömegközlekedési járműpark fejlesztésnél, olyan flották beszerzése, ami 62 Metro és földalatti szerelvényt jelent (egy szerelvény három-négy kocsiból áll), a villamosoknál 237 szerelvény elérése a cél, a HÉV-nél pedig 197 szerelvényt kell majd forgalomba állítani. 8 új hajó, 72 trolibusz és 905 db új busz beszerzése a szándék."

link

Ez azért nem rossz!
babosko30
Jelzés a moderátornak
(#62) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  -1
előzmény (#60: babosko30) | válasz erre | 2017. február 15. - 12:17
babosko30
Jelzés a moderátornak
(#61) Re: tömegközlekedés fejlesztés vs. olimpia
Értékelés:  0
előzmény (#56: babosko30) | válasz erre | 2017. február 15. - 12:16
mert járna vele sok más is, a pénz nagy része ráadásul arra menne... (soha nem hasznosuló építmények, korrupcióhegyek pl.)
kukutyinbenko
Jelzés a moderátornak

1 [2] [3] [4]






Prémium