Portfolio.hu fórum

Tisztelt Fórumozók,

A folyamatos véleménycsere biztosítása érdekében a fórumregisztrációban az alábbi változásokat léptetjük életbe:
Az új regisztrációk két hét után automatikusan élesednek.
Bízunk benne, hogy a könnyítés ellenére is folyatódik az a tendencia, hogy a fórum hangneme egyre kulturáltabb, higgadtabb.
Ami nem változik:
  • továbbra is érvényben maradnak a szigorú moderálási szabályok, vagyis
  • a személyeskedő, sértő hozzászólások után figyelmeztetés, majd kitiltás következik,
  • a közszereplőkkel kapcsolatos hozzászólások esetében (a nagyobb tűréshatár figyelembevételével is) szintén elvárt a kulturált véleményformálás.
  • bármely felhasználó jelzést küldhet a Portfolio.hu részére indoklással, ha úgy véli, hogy a Fórumban trágár, másokat sértő, az adott témától teljesen független, vagy bármilyen más szempontból kifogásolható hozzászólás született.
  • a Portfolio.hu minden felhasználót egyszer figyelmeztet arra, hogy megsértette a Fórum szabályait, második alkalommal figyelmeztetés nélkül letiltja az adott hozzászóló írásra vonatkozó jogosultságát.
  • a Portfolio.hu dönthet arról, hogy figyelmeztetés nélkül, azonnal kitiltjaaz adott felhasználót.

További jó beszélgetéseket kívánunk!

Akadozik az Erste netbankja és mobilbankja

<< vissza a fórum témákhoz



Új hozzászólás | Nyomtatható verzió | betűméret: növel | csökkent

Hozzászólások oldalanként: 20 | 40 | 60 | 80 | 100   Sorrend: növekvő | csökkenő

(#5) Re: Akadozik az Erste netbankja és mobilbankja
Értékelés:  0
előzmény (#4: bigyula) | válasz erre | 2017. február 7. - 15:47
délelőtt voltam egy erste fiókban (személyesen kellett ügyintéznem), szokatlanul sok ügyfél volt, "várakozók száma: 8" mondta a papírcsík, már majdnem kifordultam az ajtón, amikor odalép egy barátságos ügyintéző és megkérdezi mit szeretnék, egy kérdésemre ott helyben válaszolt, egy másikra fél perc múlva hozta a választ, a harmadikra hívtak a sorszámmal, de csak kettő percet kellett várnom.

Ezen az ügyintézőn kívül még ketten sürögtek a fiókban a várakozó ügyfelek között, az történhetett, hogy hozzám hasonlóan sok kérést ilyen egyszerűen el lehetett intézni, szóval talán még szerencsém is volt.

Gondolom az ügyintézők estére hullafáradtak lesznek, de összességében az volt a benyomásom, hogy a terhelés ellenére nagyon jól dolgoztak.
elemes
Jelzés a moderátornak

(#4) Re: Akadozik az Erste netbankja és mobilbankja
Értékelés:  0
előzmény (#3: elemes) | válasz erre | 2017. február 7. - 15:39
Megerősítem, nálam minden rendben ment. Korán reggel, és most is simán be lehetett lépni, de délelőtt akadozott. Gondolom mindenki akkor próbálkozott.
bigyula
Jelzés a moderátornak
(#3) Re: Akadozik az Erste netbankja és mobilbankja
Értékelés:  0
előzmény (#1: Portfolio) | válasz erre | 2017. február 7. - 15:30
Nagy projekt volt, hosszú előkészítés után elég jól sikerült a citi hitelkártya-számlákat az erste netbankba integrálni.

(Néhány órás akadozás a netbankban más bankoknál és elő szokott fordulni néhanap.)
elemes
Jelzés a moderátornak
(#2) Re: Akadozik az Erste netbankja és mobilbankja
Értékelés:  0
előzmény (#1: portfolio) | válasz erre | 2017. február 7. - 14:08
Most már sikerült belépni. Délelőtt még nekem sem ment.
imee01
Jelzés a moderátornak
(#1) Akadozik az Erste netbankja és mobilbankja
Értékelés:  0
válasz erre | 2017. február 7. - 09:04
Átmeneti túlterheltség miatt az Erste netbankba és mobilbankba való belépés a megszokottnál hosszabb időt vagy többszöri próbálkozást vehet igénybe - közölte az Erste Bank a honlapján kedden. Az Erste Bank a Citibank lakossági ügyfeleinek...

a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=2&i=243654
Portfolio
Jelzés a moderátornak






Prémium